معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با تاکید بر موفقیت طرح من شهردارم، فاز دوم اجرای این طرح را نظر سنجی برای بهسازی مدارس دانست و گفت: این بار می خواهیم از دانش موزان بپرسیم که برای مدرسه شان چه کنیم.

قرار خدمت

به گزارش همشهری آنلاین، کجید باقیری در بیستمین قرار خدمت که در منطقه ۱۲ تهران برگزار شد گفت: در شهرداری تهران ۱۰۰ هزار نفر فعال هستند. اگر بخواهیم با بعد خانواده حساب کنیم نیم میلیون نفر می شوند که در قالب ۴۴ سازمان کار می‌کنند. در حالی که جمعیت منطقه ۱۲ حدود ۲۳۰ هزار نفر است. و همه خانواده شهرداری از جمعیت این منطقه بیشتر است.

وی افزود: تک تک کسانی که در شهرداری فعالیت می کنند در یک سازمان پیچیده و حساس کار می کنند. کارکنان باید شرایط خوبی داشته باشند تا این حال خوب را در جریان خدمت به شهروندان منتقل کند. با حمایت های شهردار تهران به سمت شرایط مطلوب در این زمینه حرکت می کنیم. امیدواریم محیط کاری بدون تبعیض، دغدغه و مناسب فراهم شود.

باقری یکی از موفقیت های شهرداری در دوره ششم را طرح من شهردارم دانست و گفت: در این طرح کارکنان مناطق مختلف در نظرسنجی از شهروندان نقش مهمی داشتند. در این طرح منطقه ۱۲ پرچمدار بود. این ایده که در نهایت با جمع آوری یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر انجام شد در سطح جهانی درخشید. در طرح من شهردارم شهروندان اولویت‌های خود را مشخص کردند و حالا این طرح را داریم که از دانش آموزان بپرسیم که برای مدرسه‌ها چکار کنیم.

وی درباره خدمات رسانی به کارکنان شهرداری گفت: نکته دیگر درباره ترمیم حقوق و مسکن کارکنان است. تورم آنقدر جدی است که برای تامین مسکن مشکل زیادی ایجاد کرده است. شهرداری در انتظار نهایی شدن قرارداد خرید مسکن است ولی سیاست شهرداری این است که اشتباهات تعاونی‌های دیگر را تکرار نکنیم. در طرح مدنظر شهرداری که قرار است رونمایی شود. در این طرح در یک پروژه ۲۵هزار واحد ساخته می شود و همه کارکنان مناطق مختلف می توانند در آن حضور داشته باشند

اولویت بندی پروژه ها

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ هم ضمن اشاره به ویژگی های قلب پایتخت گفت: منطقه ۱۲ ویژگی‌های متفاوتی دارد. بافت تاریخی با بافت فرسوده همپوشانی دارد و باعث شده به بعضی مطالبات نتوانیم پاسخ بدهیم. در این دوره برای اولین بار توانستیم پروژه ها را با نظر شهروندان اولویت بندی کنیم. بیشترین مطالبات شهروندان منطقه در حوزه عمرانی بوده است. اعتبارات امسال منطقه دو برابر سال گذشته و ۵ برابر سال ۹۹ بوده است و ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های من شهرداری در منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این دوره همکاری خوبی با همه سازمان‌های ذی مدخل در امور شهری شکل گرفت. ۵۰ درصد عزیزان همکار ما از خدمات اداری شهر هستند و مدیران منطقه هم از کارکنان درون منطقه انتخاب شدند.

کد خبر 884610
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha